Több ezer reklám vs. 1 jó sztori - vajon melyikre emlékszel holnapután is?

Becslések szerint naponta átlagosan 4000-10000 online hirdetés kerül elénk valamilyen formában – de elenyésző az olyan üzenetek száma, amire át is kattintunk. Már szakkifejezés is van a jelenségre – a banner-vakság. Ma már nem elég hirdetni. És nem elég tényszerűen felsorolni, hogy mit nyújt a vállalkozásod.

Itt jön képbe a történetmesélés – ami valószínűleg hasonlóan régi vívmány, mint a tűzrakás, ma mégis nagyobb támaszod lehet, mint bármilyen marketing-automatizáció vagy AI-vezérelt kampány. Hisz az ember narratív lény – egy jó történetre odafigyelünk. Egy hirdetésre egyre kevésbé – hirdetni ráadásul egyre drágább.

ember a tömegben
moonshot logo

Neked való tréningünk, ha

.

KKV vezetőként, marketing szakemberként vagy PR-osként dolgozol, és szeretnéd, hogy egy vállalkozás története több legyen egy hamar megunható marketingfogásnál

.

Hiszel abban, hogy egy hiteles történet a munkatársakat is jobban elkötelezi

.

Olyan céget vezetsz, amely kitörne a versenytársak közül, és erősítené a kapcsolatot a közönségével (márpedig minden cég ilyen).

Tréningünk moduljai:

személy ikon

120 perc

Miért vagy egyedi? Hogyan lehetsz egyedi?

Fejtsük fel közösen a vállalkozásod történetét, értékeit – mi az, ami miatt egyedülálló vagy a piacon? Hogyan lehetsz, vagy miért vagy már most izgalmasabb a többieknél? A hitelesség és érzelem adja meg az alapot, hogy a sztorid ne csak pár száz karakterben merüljön ki – de valóban hatással legyen az emberekre.

ábra ikon

120 perc

Érzelmi kapcsolat a közönséggel

Hogyan tudsz valódi, érzelmi kapcsolatot kialakítani a történeteddel? Valós példákat hozunk, amik jól illusztrálják, miért jelent többet egy jó történet egy egyszerű marketingüzenetnél

tartalom ikon

60 perc

Digitális történetmesélés

A legjobb történet sem működik, ha nem találja meg a megfelelő közönséget. Hogyan használhatod a weboldalad, közösségi média csatornáid, videós tartalmaid arra, hogy a sztorid önálló életre keljen?

weboldal ikon

60 perc

Prezentáció és kampánytervezés

A történeted frappáns, ügyes, mégis szakszerű átadása legalább annyira fontos, mint maga a történet. Ismerd meg a hatékony storytelling kampányok építésének lépéseit, és tudd meg, hogyan használd a digitális technológiát a lehető legmélyebb benyomás eléréséhez.

Miért érdemes csatlakoznod?

Segítünk egy önazonos narratíva felépítésében. A tréning során együtt tárjuk fel, hogyan fedezheted fel a vállalkozásod valódi történetét, és hogyan használd azt a digitális környezetben – hogy az emberek ne csak figyeljenek és felfigyeljenek rád, de meg is értsenek.

Az első 7 jelentkező 1 órás egyéni online konzultációt is kap a tréning után, ahol segítünk finomhangolni a történetedet!

moonshot2 1024x1024 1.jpg
moonshot logó

Aki mindebben segít:

Szűcs László

A tréninget Szűcs László vezeti majd, aki egyedüli magyarként 2016-ban kijutott Washington DC-be, a World Championship of Public Speaking versenyére is. Laci már nagy cégeknek is megmutatta, hogyan kell hatásos történetekkel dolgozni – Amazon, IBM, GE, IKEA, MOL, hogy csak párat említsünk. Most pedig nektek nyújt segítséget egy hiteles, személyes sztori életre hívásában – mert szentül hisszük, hogy nincs unalmas vállalkozás.

Segítünk, hogy újra keretezd a vállalkozásod „miért”-jét, és megtanulj érzelmi kapcsolatot építeni a közönségeddel. Lehet, hogy túlzásnak hangzik – de mi hiszünk benne.

A jelentkezés menete:

01

Töltsd ki az űrlapot. Hamarosan visszaigazoló levelet küldünk!

02

Ezt követően érkezünk a tréning további részleteivel, és a fizetés menetével.

03

A regisztráció véglegesítéséről emailben értesítünk!

A tréning időpontja:

2024.12.05.

Tréning díja:

150 000 Ft + Áfa, november 15-ig early bird 120.000 Ft + Áfa

.

Az első 7 jelentkezőnek 1 órás online konzultáció a tréninget követő időszakban.

Business storytelling tréning jelentkezés