A kérdés nem az, hogy érdemes-e exportálnod, hanem hogy hogyan nyiss külföldre úgy, hogy a befektetésed kiszámíthatóan térüljön meg – és ne évek alatt derüljön ki, hogy jó irányba indultál-e.
A legtöbben lefordítanak egy weboldalt, elindítanak néhány hirdetést, és bíznak benne, hogy jönnek az ügyfelek. Ez nem stratégia, hanem találgatás.
Mi ehelyett egy precíz, adatalapú exportmarketing-tervet készítünk neked – így pontosan tudni fogod, hogyan lépj be egy új piacra felesleges kiadások nélkül.
Tévhit, hogy a sikeres külföldi piacralépés szerencse kérdése volna. Személyre szabott, lépésről lépésre stratégiánkkal kivesszük a kockadobást a képletből, hogy a lehető legjobb megtérülést biztosítsuk minden egyes befektetett forintodra. Így néz ki a folyamat:
Mielőtt bármit tennénk, meg kell értenünk a jelenlegi helyzeted és céljaid. Ez egy kötetlen, díjmentes stratégiai beszélgetés, ahol:
Ha úgy látjuk, hogy a piacra lépésed még nem időszerű, őszintén megmondjuk. Ha viszont van növekedési potenciál, egyértelmű következő lépéseket kapsz tőlünk.
Ahelyett, hogy megpörgetnénk a földgömböt és ráböknénk egy szimpatikus országra, először tudnunk kell, hol van valódi kereslet a termékedre.
Ezek alapján már pontosan fogod tudni, hogy melyik piacba érdemes befektetned, és hol várható a legjobb megtérülés.
Egy szó szerinti fordítás nem elég. A célpiac vásárlóinak gondolkodását kell megértenünk és ahhoz igazítani az üzeneteidet.
Nem bízzuk a véletlenre. Egy lépésről lépésre kidolgozott stratégiát adunk a kezedbe, amely pontosan megmutatja, hogyan érd el a külföldi ügyfeleket.
Még pontosabban: nem marketinget csinálunk neked, hanem megtérülést.
Elérkezünk az egyik legfontosabb fázishoz: a stratégia megvalósításához. Ezen a ponton már valódi ügyfelek nyitják a pénztárcájukat.
Elsőként egy célzott, piaci bevezető e-mail kampánnyal teszteljük az érdeklődést. Ez segít pontosítani az üzenetet és előszűrni a legígéretesebb szegmenseket.
A kommunikációt ott indítjuk el, ahol a célcsoportod a legnagyobb valószínűséggel reagál. Nemcsak elérjük őket, hanem konverzióra is ösztönözzük.
Az érdeklődőket nem engedjük eltűnni. Célzott követőkampányokkal és automatizált e-mail sorozatokkal segítjük őket a döntésig.
Hosszabb távon is biztosítjuk a láthatóságot: a legfontosabb kulcsszavakra építve gondoskodunk róla, hogy megtaláljanak azok is, akik még nem ismernek.
Ekkor már látod az első konkrét eredményeket: ajánlatkérések, érdeklődők és megrendelések érkeznek.
Ez a teljes folyamat, amely kiszámíthatóvá és eredményessé teszi az exportpiacra lépésed.
Az első lépés egy ingyenes konzultáció – kérd most, és nézzük meg, milyen lehetőségek várnak rád.
Az export marketing egy összetett folyamat, amelyben a rossz döntések milliókba kerülhetnek – ezért olyan szakértői csapatra van szükséged, amely bizonyított eredményekkel segít elkerülni a buktatókat és garantálja a növekedést.
év export marketing tapasztalat
2018 óta segítünk vállalkozásoknak külföldi piacokon terjeszkedni – de stratégiai vezetőnk, Szűcs László 10+ éve dolgozik nemzetközi piacokon, saját export eredményekkel a háta mögött. (Az első 7 ügyfelünk külföldi cég volt.)
Több száz export marketing projekt tanulságait építettük be a módszertanunkba. Nem elméleteket árulunk – valódi üzleti sikereket szállítunk, konkrét eredményekkel.
Nemzetközi piacra lépni más logikát kíván, mint egy hazai növekedés. Pontosan ismerjük a különböző piacok működését, így tudjuk, milyen stratégia hoz tényleges eredményeket egy-egy célközönségnél.
A HEPA-tanúsítás igazolja, hogy megfelelünk a nemzetközi piacra lépéshez szükséges szakmai követelményeknek.
Ez garancia arra, hogy a módszertanunk komplex vállalati projektekben is megállja a helyét, akár hazai fejlesztési, beruházási vagy innovációs pályázatokról van szó. Ez nemcsak szakmai, hanem etikai megfelelőséget is jelent. És azt, hogy rendelkezünk a szükséges tapasztalattal, csapattal és szemlélettel ahhoz, hogy üzletileg is működő megoldásokat szállítsunk.
„Először egy egynapos workshop-on találkoztunk a Moonshot-os csapattal, ahol teljesen egyértelművé vált számunkra, hogy ha hosszú távon is együttműködnénk, akkor jóval nagyobb sikereket érhetnénk el a saját vállalkozásunk kapcsán, mint korábban. Rengeteg tudás, szakértelem, piaci ismeret összpontosul a csapatnál, komplex megoldásokat biztosítanak.”
“Biztos vagyok benne, hogy a legjobb kezekben van a weboldalam üzemeltetése, bármilyen kéréssel is fordulok hozzájuk készségesen, lelkiismeretesen segítenek és megoldást találnak bármilyen felmerülő kérdésre/kérésre.”
“Az elmúlt időszakra visszatekintve a számok alapján is, látszik, hogy a befektetett energia már megtérült. Ezek alapján pedig magabiztosan haladunk tovább céljaink elérésében.”
“A Moonshot megmentette az online jelenlétünket! Amellett, hogy a Google legelső találati oldalán szerepelünk, a megkeresések száma is őrületes adatokat mutat.”
Sokan úgy vágnak bele a külföldi piacra lépésbe, hogy a hazai stratégiájukat próbálják meg átmásolni egy másik országba. Ezért fordul elő, hogy jelentős költések után sem jönnek a várt eredmények.
A nemzetközi piacok más vásárlói szokásokat, versenyhelyzetet és marketingmegoldásokat kívánnak meg. Ha ezeket nem veszed figyelembe, az export nem növekedést hoz, hanem felesleges kiadásokat.
Sokan ráböknek egy országra anélkül, hogy utánanéznének, van-e ott fizetőképes kereslet. Ha a piac telített vagy nem releváns, a hirdetések is csak égetik a büdzsét.
Piackutatás, versenyelemzés, adatalapú döntés. Pontosan látni fogod, hogy hol éri meg elindulni – és hol nem.
Ami itthon működik, máshol lehet, hogy teljesen érdektelen. Ha nem a célpiac nyelvén (és gondolkodásmódjában) szólalsz meg, az üzeneted egyszerűen eltűnik a zajban.
Lokalizált kommunikáció, piaci sajátosságokra szabott üzenetek. Nem fordítunk – adaptálunk.
Rengeteg cég PPC-hirdetésekkel próbál piacot szerezni. De ha nincs mögötte adatvezérelt célzás és optimalizált értékesítési folyamat, csak a költés nő – az eredmények nem.
Hatékonyabb költés, nem nagyobb. A stratégia előtt nem hirdetést indítunk, hanem piacot és célcsoportot validálunk.
Ezek a hibák már sok cégnek kerültek sokba. Te elkerülheted. Dolgozz adatalapú, működő exportstratégiával – kérd az ingyenes exportterved!
Csatlakozz hozzánk, és vágjunk bele egy izgalmas utazásba. Ne aggódj, végig fogjuk majd a kezed egészen a célig!
Alakítsd velünk előnnyé a változásokat a vállalkozásodban a digitális transzformáció idején is.
© 2025 Minden jog fenntartva