EXPORT MARKETING – STRATÉGIAI MEGKÖZELÍTÉSSEL

Építsük fel az új exportstratégiád, ami nemcsak vevőket, hanem profitot is hoz

Kiszámítható növekedés külföldön, validált adatok mentén.

bamba 1.webp
multi f.webp
bf.webp
hoppa f.webp
bf.webp
hoppa f.webp
certrust.webp
orsos f.webp

Megmutatjuk, mely piacokon, milyen stratégiával és várható megtérüléssel érdemes külföldi piacra lépned. Kezdjük egy kötelezettségmentes konzultációval, ahol az is kiderül, ha most még nem időszerű a terjeszkedés.

Konkrét piacválasztási döntést – számokkal, nem megérzéssel

Célcsoport-specifikus üzenetek és csatornastratégia

Tesztkampány, amely validálja a keresletet, még komoly költés előtt

Exportnövekedés terv, skálázható modellben

moonshot logó része

Így hozzuk ki a legtöbbet az exportbüdzséből

Minden forintod / euród / dollárod a leghatékonyabban lesz befektetve

A sikeres külföldi piacra lépés nem a költés nagyságán múlik, hanem azon, hogy minden befektetett forintod valódi eredményeket hozzon.

Egy rosszul megválasztott piac, egy elhibázott kampány vagy egy átgondolatlan értékesítési stratégia nemcsak milliókat emészthet fel feleslegesen, hanem hónapokkal, akár évekkel is visszavetheti a terjeszkedésed.

Mely piacokban rejlik valódi fizetőképes kereslet számodra?

Hogyan érheted el a döntéshozókat a leghatékonyabb digitális eszközökkel?

Milyen lépések mentén alakíthatod az exportot skálázható, fenntartható növekedéssé?

Kérd ingyenes exportstratégiai konzultációd, és nézd meg, hogyan érheted el a legjobb eredményeket – felesleges kiadások nélkül.

Így építjük fel a megtérülő exportstratégiád

Hangzatos kampányígéretek helyett működő exportmodell

Az export nálunk nem üres ötletelgetés, hanem egy stratégiai rendszer felépítése, ami konverziót hoz, nem pusztán láthatóságot.
Minden lépést adatokra és üzleti logikára építünk, hogy tudd: mikor, hová és mennyit érdemes befektetni – és milyen megtérülést várhatsz cserébe.

Nem szimplán „menő” kampányokat kapsz. Hanem exportálható üzleti eredményeket. Tesztelt módszertan, ami már cégek tucatjainak hozott szép megtérülést.

moonshot logó része

A MoonShot exportstratégia 5 lépésben

b2c

Ingyenes konzultáció: felmérjük a lehetőségeid

Megismerjük a helyzeted és céljaid. Felmérjük, hogy van-e már érdeklődés az általad is nyújtott megoldások iránt, milyen piacok jöhetnek szóba, és hogy az export valóban időszerű-e. Ha igen, konkrét következő lépéseket kapsz. Ha nem, őszintén elmondjuk.

investment

Célzott piackutatás: megmutatjuk, merre érdemes indulnod

Adatalapú kutatással feltérképezzük, hol van valódi kereslet a termékedre. Vizsgáljuk a versenyt, a piacra lépési akadályokat és a megtérülési potenciált. Nem tippelünk, számolunk.
planning

Nyelvi finomságok: az üzeneteid helyi nyelven, helyi logikával

A fordítás csak fél siker. A titok az adaptálásban rejlik. Olyan lokalizált szövegeket és üzenetstratégiát készítünk, ami valóban rezonál a célcsoporttal, figyelembe véve a kulturális sajátosságokat is. Hitelességet, bizalmat és vásárlási szándékot generál.
growth

Exportstratégia: részletes terv a piacra lépéshez

A kiválasztott piacra konkrét, számszerűsíthető lépéssorozatot dolgozunk ki:

  • Hol és milyen csatornákon éred el a döntéshozókat.
  • Milyen üzenetek működnek az adott piacon.
  • Mekkora költségkerettel és milyen megtérülési kilátásokkal érdemes indulni.
  • Milyen ütemezéssel számolhatsz.
internet of things

Kampányindítás: adatvezérelt piacra lépés valós ügyfélszerzéssel

A jóváhagyott stratégia mentén elindítjuk a piacra lépést, az alábbi lépésekkel:

  • Tesztjellegű e-mail kampány a kereslet validálására.
  • Célzott PPC hirdetések (Google, LinkedIn, iparági felületek) az első érdeklődők eléréséhez.
  • Remarketing és automatizált kommunikáció a konverziók növelésére.
  • SEO optimalizálás a hosszú távú jelenlét biztosításához.

Minden kampány méréssel, költségkontrollal és folyamatos visszacsatolással működik, így átlátható, hogy mi térül meg, és mi nem.

Mi a garancia a sikerre?

Gyakorlati tapasztalat. Mérhető eredmények. Bizonyított módszertan.

Az export nem kísérleti terep. A rossz döntések hónapokat és milliókat vihetnek el.

Ezért dolgozunk olyan adatalapú, validált rendszerrel, amit már több száz vállalat használ eredményesen. Nem ötleteket adunk, hanem üzletileg működő stratégiát. (Mi már megfizettük a tanulópénzt, hogy neked ne kelljen.)

10+ év export marketing tapasztalat

2018 óta segítünk vállalkozásoknak külföldi piacokon terjeszkedni – de stratégiai vezetőnk, Szűcs László 10+ éve dolgozik nemzetközi piacokon, saját export eredményekkel a háta mögött. (Az első 7 ügyfelünk külföldi cég volt.)

200+ sikeres projekt világszerte

Több száz export marketing projekt tanulságait építettük be a módszertanunkba. Nem elméleteket árulunk – valódi üzleti sikereket szállítunk, konkrét eredményekkel.

Jelenlét 10 országban, 10+ iparágban

Nemzetközi piacra lépni más logikát kíván, mint a hazai növekedés. Pontosan ismerjük a különböző piacok működését, így tudjuk, milyen stratégia hoz tényleges eredményeket egy-egy célközönségnél.

HEPA által tanúsított exportmarketing szakértő

A HEPA-tanúsítás igazolja, hogy megfelelünk a nemzetközi piacra lépéshez szükséges szakmai követelményeknek.

IFKA-minősítés hazai fejlesztési programokhoz

Ez garancia arra, hogy a módszertanunk komplex vállalati projektekben is megállja a helyét, akár hazai fejlesztési, beruházási vagy innovációs pályázatokról van szó. Ez nemcsak szakmai, hanem etikai megfelelőséget is jelent. És azt, hogy rendelkezünk a szükséges tapasztalattal, csapattal és szemlélettel ahhoz, hogy üzletileg is működő megoldásokat szállítsunk.

Ügyfeleink, akik már léptek – és nyertek

Ugye, te sem bánnád, ha az alábbiakat már tőled hallanánk

Szűcs László

Az exportstratégiád sikergaranciája

A legtöbb exportszakértő még soha nem adta el termékét külföldön. Laci igen.

  • 3 év alatt 10M+ € értékű terméket adott el 50+ országban.
  • Pontosan tudja, milyen buktatók várnak rád – mert ő maga is megküzdött velük.
  • Nemcsak tanácsot ad, hanem működő stratégiát épít – mert már bizonyította, hogy tudja, hogyan kell külföldi piacra lépni.

Korábban olyan nagyvállalatoknál dolgozott, mint a Nokia, az IBM és az Antenna Hungária, de az igazi eredményeket az hozta, amikor a saját eladásait kellett felépítenie a nemzetközi piacon.
Ezek az élesben megszerzett tapasztalatok most a te export stratégiádban is ott lesznek.
Nem csak elmélet, nem csak tanácsadás. Gyakorlati tapasztalat, ami konkrét eredményeket hoz.

moonshot2 1024x1024 1.jpg

Gyakran Ismételt Kérdések

Ezek a kérdések jó eséllyel benned is felmerültek

„Mennyibe fog ez kerülni – és hogyan térül meg?”

A költségkeret minden esetben előzetes becsléssel és várható megtérülési modellel készül. Már az első konzultáció után kapsz egy becsült piacméretet, költségszcenáriót és előrejelzést. Nem indulunk el számok nélkül.

„Mi van, ha most nincs kapacitásunk erre?”

A kivitelezést teljes egészében visszük, neked csak döntéseket kell hoznod. Nem veszünk el időt a napi működésből, a projekt nem rabolja a céges kapacitásokat.

„Mi garantálja, hogy nem lesz pénzkidobás?”

Semmit nem indítunk el validáció nélkül. Minden kampány mögött piacfelmérés, üzenettesztelés és célcsoport-alapú tervezés áll. Ha nincs benne megtérülés, azt is megmondjuk előre.

„Egyszer már csalódtunk hasonló szolgáltatásban. Miért lenne ez más?”

A legtöbb kudarc oka a rossz piacválasztás és a sablonos kampányok. Nálunk minden projekt egyedi: iparág-specifikus kutatás, lokalizált stratégia, gyakorlati tapasztalat alapján. Nem kreatív ötletelést hozunk, hanem optimalizált exporttervet.

„Van saját marketingcsapatunk – hogyan működne együtt?”

Mi nem versenytársként, hanem stratégiai partnerként dolgozunk velük együtt. Te hozod az iparági tudást, mi visszük a nemzetközi piacra lépéshez szükséges üzleti gondolkodást, adatalapú tervezést és kampányrendszert. A marketingkivitelezést kiegészítjük exportstratégiai szemlélettel, így nemcsak a kommunikáció, hanem az üzleti modell is illeszkedni fog a célpiac elvárásaihoz. Minden átlátható, dokumentált és együttműködésre épül.
moonshot logó része

Nézzük meg, hogyan léphetsz sikeresen külföldi piacokra

Ha a céged már stabilan működik a hazai piacon, a nemzetközi terjeszkedés a következő logikus lépés. De csak akkor, ha az első döntések is üzleti alapon születnek.

Mi ebben segítünk azzal, hogy megmutatjuk:

  • Hol van valós kereslet a termékedre.
  • Milyen megtérülés várható.
  • Hogyan tudsz piacra lépni felesleges költések nélkül.

Egyetlen díjmentes konzultáció során megnézzük, hogy valóban az export a következő logikus lépés – és hogyan csinálhatod a lehető legjobban.

Az űrlap elküldésével megerősítem, hogy elolvastam és elfogadom a MoonShot adatvédelmi irányelveit.