EXPORT MARKETING – STRATÉGIAI MEGKÖZELÍTÉSSEL
Építsük fel az új exportstratégiád, ami nemcsak vevőket, hanem profitot is hoz
Kiszámítható növekedés külföldön, validált adatok mentén.




















Megmutatjuk, mely piacokon, milyen stratégiával és várható megtérüléssel érdemes külföldi piacra lépned. Kezdjük egy kötelezettségmentes konzultációval, ahol az is kiderül, ha most még nem időszerű a terjeszkedés.
Konkrét piacválasztási döntést – számokkal, nem megérzéssel
Célcsoport-specifikus üzenetek és csatornastratégia
Tesztkampány, amely validálja a keresletet, még komoly költés előtt
Exportnövekedés terv, skálázható modellben

Így hozzuk ki a legtöbbet az exportbüdzséből
Minden forintod / euród / dollárod a leghatékonyabban lesz befektetve
A sikeres külföldi piacra lépés nem a költés nagyságán múlik, hanem azon, hogy minden befektetett forintod valódi eredményeket hozzon.
Egy rosszul megválasztott piac, egy elhibázott kampány vagy egy átgondolatlan értékesítési stratégia nemcsak milliókat emészthet fel feleslegesen, hanem hónapokkal, akár évekkel is visszavetheti a terjeszkedésed.
Mely piacokban rejlik valódi fizetőképes kereslet számodra?
Hogyan érheted el a döntéshozókat a leghatékonyabb digitális eszközökkel?
Milyen lépések mentén alakíthatod az exportot skálázható, fenntartható növekedéssé?
Kérd ingyenes exportstratégiai konzultációd, és nézd meg, hogyan érheted el a legjobb eredményeket – felesleges kiadások nélkül.
Így építjük fel a megtérülő exportstratégiád
Hangzatos kampányígéretek helyett működő exportmodell
Az export nálunk nem üres ötletelgetés, hanem egy stratégiai rendszer felépítése, ami konverziót hoz, nem pusztán láthatóságot.
Minden lépést adatokra és üzleti logikára építünk, hogy tudd: mikor, hová és mennyit érdemes befektetni – és milyen megtérülést várhatsz cserébe.
Nem szimplán „menő” kampányokat kapsz. Hanem exportálható üzleti eredményeket. Tesztelt módszertan, ami már cégek tucatjainak hozott szép megtérülést.

A MoonShot exportstratégia 5 lépésben
Ingyenes konzultáció: felmérjük a lehetőségeid
Megismerjük a helyzeted és céljaid. Felmérjük, hogy van-e már érdeklődés az általad is nyújtott megoldások iránt, milyen piacok jöhetnek szóba, és hogy az export valóban időszerű-e. Ha igen, konkrét következő lépéseket kapsz. Ha nem, őszintén elmondjuk.
Célzott piackutatás: megmutatjuk, merre érdemes indulnod
Nyelvi finomságok: az üzeneteid helyi nyelven, helyi logikával
Exportstratégia: részletes terv a piacra lépéshez
A kiválasztott piacra konkrét, számszerűsíthető lépéssorozatot dolgozunk ki:
- Hol és milyen csatornákon éred el a döntéshozókat.
- Milyen üzenetek működnek az adott piacon.
- Mekkora költségkerettel és milyen megtérülési kilátásokkal érdemes indulni.
- Milyen ütemezéssel számolhatsz.
Kampányindítás: adatvezérelt piacra lépés valós ügyfélszerzéssel
A jóváhagyott stratégia mentén elindítjuk a piacra lépést, az alábbi lépésekkel:
- Tesztjellegű e-mail kampány a kereslet validálására.
- Célzott PPC hirdetések (Google, LinkedIn, iparági felületek) az első érdeklődők eléréséhez.
- Remarketing és automatizált kommunikáció a konverziók növelésére.
- SEO optimalizálás a hosszú távú jelenlét biztosításához.
Minden kampány méréssel, költségkontrollal és folyamatos visszacsatolással működik, így átlátható, hogy mi térül meg, és mi nem.
Mi a garancia a sikerre?
Gyakorlati tapasztalat. Mérhető eredmények. Bizonyított módszertan.
Az export nem kísérleti terep. A rossz döntések hónapokat és milliókat vihetnek el.
Ezért dolgozunk olyan adatalapú, validált rendszerrel, amit már több száz vállalat használ eredményesen. Nem ötleteket adunk, hanem üzletileg működő stratégiát. (Mi már megfizettük a tanulópénzt, hogy neked ne kelljen.)
10+ év export marketing tapasztalat
200+ sikeres projekt világszerte
Jelenlét 10 országban, 10+ iparágban
HEPA által tanúsított exportmarketing szakértő
IFKA-minősítés hazai fejlesztési programokhoz
Ügyfeleink, akik már léptek – és nyertek
Ugye, te sem bánnád, ha az alábbiakat már tőled hallanánk

haccpsepicalista.hu

mannerofspeaking.org

„Először egy egynapos workshop-on találkoztunk a Moonshot-os csapattal, ahol teljesen egyértelművé vált számunkra, hogy ha hosszú távon is együttműködnénk, akkor jóval nagyobb sikereket érhetnénk el a saját vállalkozásunk kapcsán, mint korábban. Rengeteg tudás, szakértelem, piaci ismeret összpontosul a csapatnál, komplex megoldásokat biztosítanak.”
discoveryourworld.hu

“Biztos vagyok benne, hogy a legjobb kezekben van a weboldalam üzemeltetése, bármilyen kéréssel is fordulok hozzájuk készségesen, lelkiismeretesen segítenek és megoldást találnak bármilyen felmerülő kérdésre/kérésre.”
oryxizek.hu

“Az elmúlt időszakra visszatekintve a számok alapján is, látszik, hogy a befektetett energia már megtérült. Ezek alapján pedig magabiztosan haladunk tovább céljaink elérésében.”
hacktify.eu

ewicare.com

blacklocustlumber.com
Szűcs László
Az exportstratégiád sikergaranciája
A legtöbb exportszakértő még soha nem adta el termékét külföldön. Laci igen.
- 3 év alatt 10M+ € értékű terméket adott el 50+ országban.
- Pontosan tudja, milyen buktatók várnak rád – mert ő maga is megküzdött velük.
- Nemcsak tanácsot ad, hanem működő stratégiát épít – mert már bizonyította, hogy tudja, hogyan kell külföldi piacra lépni.
Korábban olyan nagyvállalatoknál dolgozott, mint a Nokia, az IBM és az Antenna Hungária, de az igazi eredményeket az hozta, amikor a saját eladásait kellett felépítenie a nemzetközi piacon.
Ezek az élesben megszerzett tapasztalatok most a te export stratégiádban is ott lesznek.
Nem csak elmélet, nem csak tanácsadás. Gyakorlati tapasztalat, ami konkrét eredményeket hoz.

Gyakran Ismételt Kérdések
Ezek a kérdések jó eséllyel benned is felmerültek
„Mennyibe fog ez kerülni – és hogyan térül meg?”
„Mi van, ha most nincs kapacitásunk erre?”
„Mi garantálja, hogy nem lesz pénzkidobás?”
„Egyszer már csalódtunk hasonló szolgáltatásban. Miért lenne ez más?”
„Van saját marketingcsapatunk – hogyan működne együtt?”

Nézzük meg, hogyan léphetsz sikeresen külföldi piacokra
Ha a céged már stabilan működik a hazai piacon, a nemzetközi terjeszkedés a következő logikus lépés. De csak akkor, ha az első döntések is üzleti alapon születnek.
Mi ebben segítünk azzal, hogy megmutatjuk:
- Hol van valós kereslet a termékedre.
- Milyen megtérülés várható.
- Hogyan tudsz piacra lépni felesleges költések nélkül.
Egyetlen díjmentes konzultáció során megnézzük, hogy valóban az export a következő logikus lépés – és hogyan csinálhatod a lehető legjobban.