Nem sajnálod a pénzt a hirdetésekre - és mégsem látod az eredményt?

Senior szakértőink most díjmentes PPC elemzéssel segítenek!

Ha nem vagy elégedett a hirdetéseid eredményeivel, segítünk, hogy jobban átlásd, hol akadt el a kampányod – és hogyan hozhatsz ki belőle jóval többet.

Részletes elemzés

Kielemezzük a kampányod által hozott számokat, és átnézzük, hol lehetnek a gyenge pontok.

Rejtett lehetőségek feltárása

Megvizsgáljuk a további piaci lehetőségeket, amelyeket eddig nem feltétlenül aknáztál ki.

Stratégiai javaslatcsomag

Egyedi, a piacodra és a termékedre, szolgáltatásodra szabott ajánlásokat dolgozunk ki, hogy a kampányaid hatékonyabbak legyenek.

13350429 10206344199794935 7503978441234397137 o
business people are meeting for analysis data figu 2023 11 27 04 58 38 utc
office building
One young beautiful woman studying and analyzing graphics on com
Vertical low angle shot of tall modern glass skyscrapers in Frankfurt, Germany
blog

Miért éri meg?

A hirdetési költségek optimalizálása

Hatalmas a marketing zaj, a legtöbb cég szinte fölöslegesen hirdet – ne tartozz közéjük!

A célzott közönséged elérése

Könnyebben érheted el azt a közönséget, akik valóban kíváncsiak az üzenetedre.

Mindezt teljesen ingyen!

Mi az audit menete?

Vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap kitöltésével

Hamarosan jelentkezünk, majd elkezdjük a kampányod átfogó elemzését

Egy héten belül megkapod a részletes jelentést, és a személyre szabott javaslatcsomagot.

Miért fontos, hogy teljeskörű marketing tervvel vágj neki az online jelenlétnek?

Márkát építeni

Adatvezérelt döntéseket hozni

Mérhető kampányokat készíteni

Tudatos értékesítési folyamattal dolgozni

Kiemelkedő online jelenlétet fenntartani

Edukálni

113038607540ca38e34d32fdeeee08fb scaled.jpeg

Ha ezeket tapasztalod, ideje marketing stratégiát váltani

Nem tudsz megfelelő helyet elérni a Google találati listáján

Nincs kellő mennyiségű érdeklődőd

Senki sem olvassa a hírleveledet

Nehezen beszéled a célközönséged nyelvét

Nem váltotta be a mostani ügynökség a hozzá fűzött reményeket

Túl sokat költ a hirdetésed, a megfelelő bevétel nélkül

People in the office
friendly team making movie using a laptop, videoediting process
friendly team making movie using a laptop, videoediting process
Tablet with blank screen
smiling businessman sitting on chair and using laptop in waiting hall with marketing strategy
Choosing the best images from photoshoot
asian business woman using calculator and laptop f 2023 11 27 05 03 23 utc
A businesswoman works diligently at her desk, reviewing financia
One young beautiful woman studying and analyzing graphics on com
Portrait of businessman and business team standing in a row
kreatív gondolkozás grafika

Hogyan segítünk?

01. Átbeszéljük a célokat és az eddigi problémákat.

02. Piackutatást végzünk és versenytárs elemzést készítünk.

03. Előállunk a siker zálogaként szolgáló marketing tervvel.

04. Egyeztetés után a szövegíróink elkezdik kidolgozni a 10/10-es hirdetési szövegeket, blog cikkeket, hírleveleket, vagy bármilyen szöveges tartalmat, amit előzetesen leegyeztettünk.

05. PPC-seink kikutatják a legerősebb és legjobb eléréseket hozó kulcsszavakat.

06. Grafikusaink pedig összeállítják a weboldal kinézetét, kreatívokat vagy épp egy e-book kinézetét, amivel minden embert megállíthatunk a görgetésben.

07. Indulás után az adatvezérelt marketing elvét követve folyamatosan mérjük tartalmaink teljesítését és szükség esetén továbbfejlesztjük a stratégiát.

Mi történik, ha az egyeztetés és előkészületek után elstartol a teljeskörű marketing terv?

Minden héten monitorozzuk a számokat, hogy sikeres-e a választott stratégia az adatok alapján.

Folyamatosan új tartalmakat készítünk a honlapra és a céges hírlevelekre, amennyiben ez az ajánlat részét képezi.

Figyeljük a konverziós értékeket és ennek fényében szükség esetén módosítunk a tartalmainkon vagy a beállításokon.

Szorosan egyeztetünk Veled, hogy lássuk, a számok milyen eredményeket takarnak a cég életében.

Nem költjük fölöslegesen a hirdetési büdzsét!

Mit jelent az adat­vezérelt marketing?

Az adatvezérelt marketing lényege, hogy folyamatosan elemezzük a hozzánk, illetve ügyfeleinkhez beérkező adatokat annak érdekében, hogy pontos képet kaphassunk a vevők motivációiról, viselkedéséről és igényeiről.

Ez a gyakorlatban nálunk azt jelenti, hogy egy kampánystratégiát sem készítünk el anélkül, hogy kielemeznénk az eddig adatokat, illetve más iparági szereplőktől hozott tapasztalatainkra is támaszkodunk a megfelelő hirdetési és kommunikációs módszerek megtalálásának érdekében.

Referenciáink

Keress minket bátran

3 Lépéses mesterterv

Kérj egy ajánlatot az űrlapon keresztül.

01

Add meg nevedet, a céged nevét és a telefonszámodat. Ezeket Fort Knox szintű biztonsággal kezeljük.

02

Legkésőbb a következő munkanapon visszahívunk és 5 rövid kérdést teszünk fel.

03

5 kérdés után neki is állunk a tervezésnek. Ingyen küldünk egy tervet az új weboldaladhoz.

Az űrlap elküldésével megerősítem, hogy elolvastam és elfogadom a MoonShot adatvédelmi irányelveit.

Olvass tovább a témában

Az SEO és a PPC két fontos online marketing eszköz. Mindkettő segíthet növelni a weboldalad látogatottságát és üzleti eredményeit. Az…

ppc 4105994 1280

SEO vs PPC: Melyik hatékonyabb a digitális marketingben?

2025. január 8.

A TikTok továbbra is a pálya szélén ácsorog a marketingedben? Neked való egyáltalán a TikTok és hogyan kezdj bele, hogy…

TikTok üzleti sikerek eléréséhez

Hogyan és kell-e használnod a TikTokot üzleti célokra?

2024. június 7.

A digitalizációval és a webshopok elterjedésével egy új kapu nyílt meg a vállalkozások előtt. Az internet segítségével sokkal könnyebben el…

Exportban a jövő

Exportban a jövő? Erre számítunk mi.

2024. április 12.