SEO vs PPC: Melyik hatékonyabb a digitális marketingben?
Az SEO és a PPC két fontos online marketing eszköz. Mindkettő segíthet növelni a weboldalad látogatottságát és üzleti eredményeit. Az
Ha nem vagy elégedett a hirdetéseid eredményeivel, segítünk, hogy jobban átlásd, hol akadt el a kampányod – és hogyan hozhatsz ki belőle jóval többet.
Az adatvezérelt marketing lényege, hogy folyamatosan elemezzük a hozzánk, illetve ügyfeleinkhez beérkező adatokat annak érdekében, hogy pontos képet kaphassunk a vevők motivációiról, viselkedéséről és igényeiről.
Ez a gyakorlatban nálunk azt jelenti, hogy egy kampánystratégiát sem készítünk el anélkül, hogy kielemeznénk az eddig adatokat, illetve más iparági szereplőktől hozott tapasztalatainkra is támaszkodunk a megfelelő hirdetési és kommunikációs módszerek megtalálásának érdekében.
Az SEO és a PPC két fontos online marketing eszköz. Mindkettő segíthet növelni a weboldalad látogatottságát és üzleti eredményeit. Az
A TikTok továbbra is a pálya szélén ácsorog a marketingedben? Neked való egyáltalán a TikTok és hogyan kezdj bele, hogy
A digitalizációval és a webshopok elterjedésével egy új kapu nyílt meg a vállalkozások előtt. Az internet segítségével sokkal könnyebben el