ms recolored

Miért fontos, hogy teljeskörű marketing tervvel vágj neki az online jelenlétnek?

Márkát építeni

Adatvezérelt döntéseket hozni

Mérhető kampányokat készíteni

Tudatos értékesítési folyamattal dolgozni

Kiemelkedő online jelenlétet fenntartani

Edukálni

Ha ezeket tapasztalod, ideje marketing stratégiát váltani

  • Nem tudsz megfelelő helyet elérni a Google találati listáján
  • Nincs kellő mennyiségű érdeklődőd
  • Senki sem olvassa a hírleveledet
  • Nehezen beszéled a célközönséged nyelvét
  • Nem váltotta be a mostani ügynökség a hozzá fűzött reményeket
  • Túl sokat költ a hirdetésed, a megfelelő bevétel nélkül

Hogyan segítünk?

Mi történik, ha az egyeztetés és előkészületek után elstartol a teljeskörű marketing terv?

Minden héten monitorozzuk a számokat, hogy sikeres-e a választott stratégia az adatok alapján.

Folyamatosan új tartalmakat készítünk a honlapra és a céges hírlevelekre, amennyiben ez az ajánlat részét képezi.

Figyeljük a konverziós értékeket és ennek fényében szükség esetén módosítunk a tartalmainkon vagy a beállításokon.

Szorosan egyeztetünk Veled, hogy lássuk, a számok milyen eredményeket takarnak a cég életében.

Nem költjük fölöslegesen a hirdetési büdzsét!

Mit jelent az adat­vezérelt marketing?

Az adatvezérelt marketing lényege, hogy folyamatosan elemezzük a hozzánk, illetve ügyfeleinkhez beérkező adatokat annak érdekében, hogy pontos képet kaphassunk a vevők motivációiról, viselkedéséről és igényeiről.

Ez a gyakorlatban nálunk azt jelenti, hogy egy kampánystratégiát sem készítünk el anélkül, hogy kielemeznénk az eddig adatokat, illetve más iparági szereplőktől hozott tapasztalatainkra is támaszkodunk a megfelelő hirdetési és kommunikációs módszerek megtalálásának érdekében.

Referenciáink

Keress minket bátran

Az űrlap elküldésével megerősítem, hogy elolvastam és elfogadom a MoonShot adatvédelmi irányelveit.

A 3 lépéses mesterterv

  1. Kérj egy ajánlatot az űrlapon keresztül. Add meg nevedet, a céged nevét és a telefonszámodat. Ezeket Fort Knox szintű biztonsággal kezeljük.
  2. Legkésőbb a következő munkanapon visszahívunk és 5 rövid kérdést teszünk fel.
  3. 5 kérdés után neki is állunk a tervezésnek. Ingyen küldünk egy tervet az új weboldaladhoz.

Olvass tovább a témában