A kampányaid futnak, de nem látod, pontosan mi működik, és mi nem? Ha a hirdetési költés nem hozza az elvárt üzleti eredményeket, az nem feltétlenül a hirdetési platform hibája – jó eséllyel stratégiai újragondolásra van szükség.
Ebben segítünk neked:
Kérd ingyenes PPC-elemzésünket, amely segíti átlátni, hol szivárog a büdzséd, és hogyan tudna ugyanaz a költés több vevőt hozni. Konkrét javaslatok, azonnal alkalmazható stratégiai terv, marketinges mellébeszélés nélkül.
Sok cég úgy költ el milliókat online hirdetésekre, hogy nem látják, mi történik valójában a háttérben. Kampányok futnak, kattintások érkeznek – de az ügyfélszám érdemben nem nő. Ha nincs mögötte stratégia és adatvezérelt döntés, a legtöbb hirdetési büdzsé egész egyszerűen elfolyik.
Nem azoknak jelenik meg a hirdetés, akikből valóban vevők lehetnek – így a kattintások nem konvertálnak.
Drágán szerzed meg a látogatókat, de az érdeklődők nagy része „lepattan”. A kampány így veszteséges.
Az első kattintás ritkán hoz vásárlói döntést. Az érdeklődők többsége csak többszöri érintkezés után vásárol. Ha nincs jól beállított remarketinged, ezek az értékes lehetőségek egyszerűen elszivárognak – és máshol kötnek ki.
Nem látszik pontosan, melyik kampány milyen ügyfelet hoz. Így lehetetlen jól dönteni a költésről.
Nem kampánykezelésre van szükséged, hanem egy rendszerre, ami üzleti eredményeket szállít – kiszámíthatóan. Kérd ingyenes PPC-elemzésünket, hogy lerakhassuk a nyereséges hirdetési stratégiád alapjait.
(200+ audit után tudjuk, hol szokott szivárogni a legtöbb pénz. Most megmutatjuk neked is – kötelezettség nélkül.)
A valódi megtérüléshez nem elég néhány jól célzott hirdetés. A valóság az, hogy eredményeket csak egy jól felépített, folyamatosan optimalizált rendszer tud hozni. Mi végigvezetünk egy átlátható, adatalapú folyamaton – az elemzéstől a fenntartható növekedésig.
Egy rövid, stratégiai telefonhívás során felmérjük, hogy van-e valódi növekedési potenciál a kampányaidban, és ha igen, akkor hogyan érdemes továbbmenni.
Ha a beszélgetés alapján úgy látjuk, mindkét fél ideje megtérül, elkészítjük az ingyenes PPC-elemzést. Hiszen ez nem egy tömeges sablonszolgáltatás, hanem egy célzott, személyre szabott elemzés, amiből valódi üzleti döntéseket tudsz hozni.
Mielőtt bármilyen beavatkozást javasolnánk, először megnézzük, mi történik most a kampányaidban. Ez egy kötetlen, díjmentes elemzés, amely során:
Az audit végén kapsz egy világos, döntéselőkészítő jelentést és akciótervet – kötelezettség nélkül.
Az audit eredményét 5 munkanapon belül megkapod. Nemcsak adatokat, hanem világos, döntéstámogató javaslatokat kapsz, amiket azonnal alkalmazhatsz – akár velünk dolgozol tovább, akár házon belül szeretnéd optimalizálni a kampányokat.
Ahhoz, hogy a PPC valódi eredményeket hozzon, pontosan tudnunk kell, mit szeretnél elérni – és hogyan néz ki az értékesítési folyamatod. Ezért:
Ettől a ponttól kezdve már nem csak kattintásokban tudunk gondolkodni, hanem abban is, hogyan lesznek ezekből konkrét üzleti eredmények.
Nem elég, ha egy kampány „jól van beállítva”. Tudnunk kell, hogy pontosan kinek, mit és hogyan kommunikálunk. Ebben a fázisban:
Ez az alapja egy nyereséges, célzott kampánystratégiának.
Miután a piacot, a céljaidat és a versenyt is ismerjük, elkészítjük a teljes PPC stratégiát. Ez tartalmazza:
Ez egy részletes, lépésről lépésre követhető terv – nem üres találgatás.
Ha a terv jóváhagyást kap, elkezdjük a kampánystruktúra felépítését. De nem csak technikailag. Gondoskodunk arról is, hogy minden üzenet és kreatív valóban működjön:
Együttműködünk a marketinges csapatoddal, ha van – vagy visszük a teljes folyamatot, ha nincs.
Egy PPC-kampány nem önjáró. A piaci környezet, a konkurencia és az algoritmusok is változnak – ezért mi:
Hetente elemezzük az adatokat, és szükség esetén beavatkozunk
Tesztelünk: kreatívokat, célzást, ajánlatokat
Megkeressük, hogyan hozhatunk ki több megkeresést ugyanabból a büdzséből
Nem kell Excel-táblákat bogarásznod – minden adat elérhető lesz egy naprakész riportban, és rendszeres online meetingeken közösen értelmezzük az eredményeket.
A cél: hónapról hónapra egyre jobb eredmények – egy stabil, skálázható PPC rendszerrel.
Ez a teljes folyamat, amely kiszámíthatóvá és eredményessé teszi a kattintásalapú hirdetéseidet.
Az első lépés egy ingyenes elemzés – kérd most, és nézzük meg, hogyan tehetjük nyereségesebbé a hirdetéseid.
A legtöbb PPC-ügynökség hirdetéskezelőként működik: beállítanak kampányokat, majd küldenek egy havi riportot. De egy bizonyos pont után ez már nem elég, mert:
Ha ennél többet vársz, jó helyen vagy. Nálunk nem csak kampánybeállítás és riportolás történik, hanem:
Üzleti célhoz igazított stratégia készül, amit közösen értünk és validálunk
Minden döntés mögött adat van: konverziós útvonalak, szűk keresztmetszetek, szegmentált célcsoportok
Heti szinten optimalizálunk, nem havi szinten „visszanézünk”
Végig fogjuk a kezed: nemcsak beállítunk valamit, hanem együtt visszük végig, és közösen értékeljük
A cél nem a kattintás. A cél a megrendelés, érdeklődő, üzleti eredmény – és mi végig azon dolgozunk, hogy ez legyen a vége – minél alacsonyabb költséggel.
… hanem stratégiai szemléletű szakértők.
200+ audit és kampány után pontosan tudjuk, mire kell figyelni, ha a PPC-nek nem csak futnia, hanem megtérülnie is kell.
Dolgoztunk már:
Több mint 20 iparágban, 10+ országban menedzseltünk kampányokat – B2B és B2C területen is.
Minden partnerünknél egy tapasztalt stratégiai szakértő felelős a projektért, aki már több milliós PPC-büdzséket menedzselt, és pontosan tudja, hogyan lehet adatból eredmény.
Ez a különbség egy futó kampány és egy növekedést szállító rendszer között.
Kattintások vannak, de érdeklődők alig
👉 Ha a fentiek közül bármelyik igaz, itt az ideje új stratégiát hozni a hirdetési kampányaidba.
„Először egy egynapos workshop-on találkoztunk a Moonshot-os csapattal, ahol teljesen egyértelművé vált számunkra, hogy ha hosszú távon is együttműködnénk, akkor jóval nagyobb sikereket érhetnénk el a saját vállalkozásunk kapcsán, mint korábban. Rengeteg tudás, szakértelem, piaci ismeret összpontosul a csapatnál, komplex megoldásokat biztosítanak.”
“Biztos vagyok benne, hogy a legjobb kezekben van a weboldalam üzemeltetése, bármilyen kéréssel is fordulok hozzájuk készségesen, lelkiismeretesen segítenek és megoldást találnak bármilyen felmerülő kérdésre/kérésre.”
“Az elmúlt időszakra visszatekintve a számok alapján is, látszik, hogy a befektetett energia már megtérült. Ezek alapján pedig magabiztosan haladunk tovább céljaink elérésében.”
“A Moonshot megmentette az online jelenlétünket! Amellett, hogy a Google legelső találati oldalán szerepelünk, a megkeresések száma is őrületes adatokat mutat.”
(Tudd meg, milyen eredményt érhetnél el a saját kampányaiddal.)
Hadd válaszoljunk ezekre a kérdésekre. Nézd meg, mit mondanak más cégvezetők – és hogyan oldottuk fel a kételyeiket.
Sajnáljuk, de nem lep meg. A legtöbb ügyfelünk már túl van egy (vagy több) csalódáson. Mi nem ígéretekkel kezdünk, hanem adatokkal: az első ingyenes audit alapján látni fogod, érdemes-e újra belevágni – és ha nem, azt is őszintén megmondjuk.
Épp ezért van ránk szükség. Nem egy újabb projektet kapsz a nyakadba, hanem egy működő rendszert, amit mi viszünk – neked csak a döntéseknél kell ott lenned. Levesszük rólad azt, amit eddig cipelni próbáltál.
Nem elvenni akarjuk az irányítást, hanem segíteni: iparági benchmarkokkal, friss eszközökkel és stratégiai rálátással. Több partnerünkkel épp így dolgozunk: ők hozzák a brandet, mi hozzuk a növekedést.
A különbség az, hogy mi nem kampányt adunk el, hanem egy (ingyenes) auditot, amiből látod a valós helyzetet. Semmit nem kérünk tőled, amíg nem látod, mit kapsz érte cserébe. És ha nem lenne benne potenciál? Azt is elmondjuk.
Ez is egy jogos félelem. De a növekedés nem sprint, hanem skálázás. Nem akarunk holnap 100 új ügyfelet küldeni rád – előbb felmérjük a lehetőségeid, és ahhoz igazítjuk a kampánytempót.
Ezért dolgozunk adatvezérelt módon. Nincs zsákbamacska, csak számok, amik alapján nyugodtan dönthetsz.
Egy bizonyos szint fölött a PPC nem hirdetéskezelés, hanem üzletistratégia-alkotás. Ahhoz pedig nem kampányokat kell nézni, hanem a teljes rendszert.
Az ingyenes PPC-auditunk pontos képet ad arról, hogyan teljesítenek most a kampányaid, és mit lehetne kihozni belőlük.
Ha azt látjuk, hogy érdemes beavatkozni, megmutatjuk, hogyan. Ha nem látunk benne fantáziát, azt is őszintén jelezzük. Sőt, azt is elmondjuk, ha a hirdetéseid jelenleg is tökéletesen futnak.
Egy biztos: ezzel az audittal jobban fogsz látni. Mi pedig célzottabban tudunk segíteni.
Ha már futtattatok PPC kampányokat, de nem látjátok pontosan, hogyan lehetne még többet kihozni belőlük, mindenképp. Ha csak most gondolkodtok a kampányindításon, és nem akartok pénzt égetni tanulópénzre, szintén igen.
A legtöbb partnerünk már kipróbált valamilyen hirdetési megoldást, vagy belső csapattal, vagy külső ügynökséggel – de most stratégiai, üzleti szemléletű megközelítést keres, amivel a PPC nem csak „fut”, hanem megtérül.
Amikor azt érzitek, hogy túl sok a költés, és túl kevés a konverzió. Ha nem látjátok pontosan, mire megy el a büdzsé, vagy ha az ügynökségtől csak egy riport jön – értelmezés nélkül.
Minél előbb történik meg az audit, annál több adat alapján tudunk érdemi változtatásokat javasolni.
Ha komoly hibákat találunk, az első javulás már 2–4 héten belül érezhető. A hosszú távú, stabil megtérülés felépítése 3–6 hónapos folyamat – de közben is minden lépés mérhető és átlátható.
Az első PPC audit teljesen ingyenes és kötelezettségmentes. Ha az elemzés után együtt dolgozunk, a javasolt költség a cég méretéhez, piacához és céljaihoz igazodik. Nem sablonban dolgozunk – csak olyan együttműködést javasolunk, aminek reális megtérülése van.
Átadunk egy részletes helyzetértékelést, és javaslatokat is kapsz a kampányok optimalizálására. Ha úgy döntötök, hogy velünk szeretnétek továbbmenni, elindítjuk a közös munkát. Ha nem, az elemzést akkor is megtarthatjátok – kötelezettség nélkül. A célunk, hogy tisztán lássatok – még akkor is, ha végül mással vagy belső erőforrással mentek tovább.
Abszolút. Több partnerünknél házon belüli csapattal dolgozunk együtt. Mi stratégiai támogatást, szakmai kontrollt és optimalizálási know-how-t adunk, de nem vesszük ki a kezedből az irányítást. Pontosan annyit viszünk, amennyire szükség van.
Igen. A legtöbb ügyfelünk épp emiatt keres meg minket. A PPC rendszerünket úgy alakítottuk ki, hogy a lehető legkevesebb belső erőforrást igényelje. Neked csak a döntéseknél kell ott lenned – a többit visszük mi.
Nálunk az audit és a stratégia nem ígéretekre, hanem adatokra épül. Már az első konzultáción eldől, van-e értelme együtt dolgozni, és ha nem látunk benne potenciált, őszintén megmondjuk.
A legtöbb módszerünket nemzetközi projekteken fejlesztettük, ahol nincs helye találgatásnak, csak validált, üzleti szinten működő megoldásoknak. Ezt a tudást hozzuk be a te kampányaidba is.
A célunk nem az, hogy eladjunk egy kampányt, hanem hogy hosszú távon együttműködjünk és üzleti eredményt szállítsunk.
A PPC stratégiánk nem sablonalapú. Komoly elemzés, gondolkodás és folyamatos optimalizálás kell ahhoz, hogy valódi eredményeket hozzunk. Ezért egyszerre csak annyi partnerrel dolgozunk, amennyihez 100%-os figyelmet tudunk biztosítani. A minőség nálunk nem alku tárgya.
Alakítsd velünk előnnyé a változásokat a vállalkozásodban a digitális transzformáció idején is.
© 2025 Minden jog fenntartva