Lehet, hogy hiába hirdetsz az adott iparágban? A Google és a közösségi média felületeken fellelhető reklámokat gyakran átgörgetik a látogatók.
Csak nagyon kevesen kattintanak rá ezekre a hirdetésekre, amivel te óriási érdeklődő kört és nagy összegeket is veszíthetsz.
Ha nem ismered úgy a célcsoportot, mint a tenyered, könnyen elúszhatnak melletted a lehetőségek.

A SEO-t azonban nem temeti maga alá az idő.
Ez nem olyan mint egy hirdetés, amelyet leállítasz és szinte mintha elvágták volna a látogatókat, senki nem érkezik többé.

Choosing the best images from photoshoot
business people are meeting for analysis data figu 2023 11 27 04 58 38 utc
business people handshake and meeting for b2b co 2023 11 27 04 53 04 utc
A businesswoman works diligently at her desk, reviewing financia
Vertical low angle shot of tall modern glass skyscrapers in Frankfurt, Germany
Two business people talk project strategy at office meeting room. Businessman discuss project planning with colleague at modern workplace while having conversation and advice on financial data report.

Mi az internetes értékesítés titka?

A megfelelő mennyiségű látogató megszerzése és belőlük érdeklődő vagy vásárló generálása.

Hiszen ha jó tartalmad van, azt nem lehet elkaszálni.
A látogatók ebben az esetben folyamatosan érkezni fognak.

A keresőoptimalizálás célja, hogy ezeket a nagy számú látogatókat, akik magas vásárlási szándékkal rendelkeznek: a weboldaladra irányítsa, kérjenek ajánlatot vagy visszahívást.

Mihez van erre szükséged?

Műszakilag bivalyerős weboldalra

Megfelelő tartalomra – amelyek SEO kompatibilisek – így könnyebben megtalálhatják az érdeklődők a honlapod

Legyen a Google számára is hiteles a weboldalad

Monitorozd folyamatosan azt, hogy milyen tevékenységeket végeznek el a látogatók az oldaladon

A versenyhelyzeteket nem kerülheted el, de felülkerekedhetsz rajtuk.

Konkurencia túlszárnyalása

Miért kell túlszárnyalni?

A SEO elemzése hatékony kutatási stratégiaként működik, segít a magasabb besorolásban, nagyobb forgalom generálásában és több konverzió megszerzésében. Ha a konkurencia ügyesebben bánik a kulcsszavakkal, könnyen előfordulhat, hogy elhalássza előled a potenciális vásárlókat.

Célközönség feltérképezése

A SEO esetében a kevesebb néha több kijelentés nem állja meg a helyét. Minél több látogató; minden új ember, aki felkeresi a webhelyet, egy újabb esély a konverzió biztosítására. Ez a célközönség megértésének erejével képesek vagyunk a megfelelő forgalmat irányítani az oldalra. A látogatók pedig mind potenciális ügyfelek.

Célközönségnek megfelelni

A célcsoportnak való megfelelés elengedhetetlen az értékesítés növeléséhez, meggyőző marketing kampányok vezetéséhez, valamint a márkahűség megteremtéséhez. Minél jobban kielégíted a célpiacodat, annál jobban tudod összpontosítani hirdetéseidet és elérni azt a közönséget, amely a legvalószínűbb, hogy ügyféllé válik. Teremts értéket a partnereid számára.

A seo szerepe a weboldalad sikerességében

A SEO lehetővé teszi, hogy a leendő ügyfelek szeme előtt maradj, amikor a termékedhez vagy szolgáltatásodhoz kapcsolódó témákat keresnek. Mi a SEO-t a forgalom jelentős növelésének eszközeként használjuk.

Kíváncsi vagy, hogyan?

Mérhető

A Google Analytics és más webhelyelemző eszközök segítségével könnyen láthatod az általunk létrehozott tartalomból származó forgalmat. Nyomonkövetheted azt is, hogy a látogatók és érdeklődök tömegéből mennyien váltak tényleges vásárlóvá.

Bizalmat épít

A megbízható SEO stratégia előnyt nyújt vállalkozásodnak, mivel ez biztosítja a tartalom és a platformok közötti koherenciát, ez pedig bizalmat ébreszt. Emellett pedig ha a Google megbízik az oldaladban, az a potenciális ügyfelek számára is megadhatja azt a bizonyos lökést a vásárlás felé.

Forgalmat és eladást generál

A magas rangsor elérésének célja a nagyobb forgalom vonzása - és ideális esetben a forgalom átalakítása ügyfelekké és potenciális vásárlókká. A SEO és a bizalomépítés elemeinek segítségével hathatsz az érdeklődőkre.

Ügyfeleink

A SEO lehetővé teszi, hogy a leendő ügyfelek szeme előtt maradj, amikor a termékedhez vagy szolgáltatásodhoz kapcsolódó témákat keresnek. Mi a SEO-t a forgalom jelentős növelésének eszközeként használjuk.

Kíváncsi vagy, hogyan?

Keress minket bátran

3 Lépéses mesterterv

Kérj egy ajánlatot az űrlapon keresztül.

01

Add meg nevedet, a céged nevét és a telefonszámodat. Ezeket Fort Knox szintű biztonsággal kezeljük.

02

Legkésőbb a következő munkanapon visszahívunk és 5 rövid kérdést teszünk fel.

03

5 kérdés után neki is állunk a tervezésnek. Ingyen küldünk egy tervet az új weboldaladhoz.

Az űrlap elküldésével megerősítem, hogy elolvastam és elfogadom a MoonShot adatvédelmi irányelveit.