Minőségi tartalomgyártásNemcsak megnézik, de meg is veszik termékeidet
Van egy vállalatod, céged, eladni kívánt terméked, de még nincs hozzá weboldalad? A vállalkozás online jelenléte - iparágtól függetlenül - hatalmas hatással lehet a sikerre.

SZÜKSÉG VAN A SZÖVEGRE?

“ Webhelyed sikerét elsősorban annak tartalma határozza meg. A jó tartalom az, amely megkülönbözteti a webhelyed a tömegtől és a megfelelő üzenetet juttatja el az ügyfelek számára. Végül is mondhatjuk, hogy a szöveg nyitja ki az ügyfelek pénztárcáját. Ehhez azonban a webhelyed tartalmának létrehozását mindig a megfelelő piackutatással kell kezdeni. Először meg kell határozni azt a csoportot, akikhez szólni szeretnél, ezután pedig megcélozni őket. A sikeres webhely kulcsa az egyértelmű, releváns és kulcsszavakban gazdag tartalom, amely erőteljesen és meggyőződéssel juttatja el a megfelelő üzenetet. Itt léphetünk színre mi.”

MILYEN típusú SZÖVEGEKET ÍRUNK A VÁLLALATODNAK?

Social posztok

Kinek ajánljuk?

A közösségi média lehetővé teszi, hogy interakcióba lépj a célcsoportoddal és tartalmat oszthass meg velük. Nagyszerű marketing lehetőségeket kínál minden méretű és iparágban tevékenykedő vállalkozás számára.

Rendelés

Miért mi?

Folyamatosan monitorozva az aktuális trendeket és azt, hogy az általad “tökéletes ügyfélnek” titulált személyek mi iránt érdeklődnek - így fogalmazzuk meg a bejegyzéseket.

Rendelés

Garantált siker

A közösségi platformok segítenek kapcsolatba lépni és bizalmat építeni az ügyfelekkel, növelik a márkával kapcsolatos tudatosságot, valamint a leadeket és az értékesítéseket is.

Rendelés

Blogbejegyzés

Látogatottság növelés

Előre egyeztetett bejegyzéseidet interjúk segítségével készítjük el. A népszerű, folyamatosan frissített tartalmakkal növeljük a látogatók számát.

Ez érdekel!

Kulcsszókutatás

Bejegyzéseidet a keresőmotorokra optimalizált kulcsszavak alapján írjuk meg. A legmodernebb keresőoptimalizációs megoldásokkal segítünk, hogy tartalmaid versenytársaid előtt szerepeljenek.

Ez érdekel!

Közösségépítés

Egy jól megírt, tartalmas, folyamatosan karbantartott blognak nagy hatása van a közösségre. Feliratkozhatnak, hozzászólhatnak, megoszthatják tartalmaidat.

Ez érdekel!

Hírlevél

Személyes kommunikáció

Egy hírlevélen keresztül lehetőséged van megszólítani a célközönségedet. Alkalmas kapcsolatépítésre, bizalomnövelésre és érdeklődésed kimutatására.

Ez érdekel!

Egyedi ajánlat

Kiváló remarketing lehet szolgáltatásod számára az egyedi ajánlatok kiküldése hírleveleken keresztül.

Ez érdekel!

Költséghatékonyság

Hírlevelet küldeni egyszerű és olcsó. Emellett pedig az e-mail marketing lehetővé teszi, hogy nagyszámú célközönséget érj el.

Ez érdekel!

PR cikkek

Gyorsítósáv a sikerhez

Egy jó PR megjelenéssel, kiváló marketingfolyamattal előbb szavaznak bizalmat cégednek..

Ez érdekel!

Célközönség elérése

Bizonyos esetekben célközönségedet könnyebben elérheted egy jól megírt értékesítési cikkel, mint egy konkrét hirdetéssel.

Ez érdekel!

Folyamatosan bővített lista

Megjelenési felületeinket folyamatosan bővítjük, hogy minél szélesebb tematikát tudjunk lefedni a siker érdekében.

Ez érdekel!

Megfelelő a weboldalad szöveges tartalma?

Az interneten megtalálható webhelyek 90% -a nem megfelelő tartalommal rendelkezik. A nem optimálisan megfogalmazott szöveg megpróbálja eladni a látogatóknak a terméket vagy szolgáltatást, mielőtt még bizalmat ébresztene. Arról szól, hogy a vállalkozás mit csinál és azt a valamit milyen nagyszerűen, természetesen bizonyíték nélkül. Olyan szavakat használ, mint „én” és „mi” anélkül, hogy egyszer mondana bármit is „rólad”, akit meggyőzni próbál.

Túl kevés igazán érdekes tartalomra támaszkodik, főleg csak fotókat, videókat vagy hatalmas tömb sűrű szövegeket tartalmaz. A verseny a látogatókért éles.

A látogató figyelme pedig könnyen elkalandozik. Ha webhelyed nem vált ki érdeklődést, akkor a látogatók nem fognak elég sokáig kitartani, hogy megtudják, mi is teszi igazán nagyszerűvé a céget.

Szövegírás - konverzió egy szempillantás alatt!

Egy interjú segítségével és a megfelelő varázsfőzet kikeverésével nem lesz több probléma a látogatók elérésével.

Hogyan készül az interjú?

1.) Szeretnénk téged jobban megismerni! Beszélj nekünk magadról, a cégedről, a céljaitokról és bármiről ami különlegessé tesz titeket. Így tiszta képet kapunk arról, mire van szüksége a vállalatodnak.

2.) Felteszünk néhány fontos kérdést, amely a jövőbeli együttműködés szempontjából lesz számottevő. Ilyen például a tökéletes ügyfél leírása, a kontextus és a bejegyzések típusa is.

3.) Kezdődhet a közös munka. Mondd el ötleteidet, mesélj nekünk az adott témában, mi pedig varázsütésre olyan tartalmat gyártunk az információkból, amelynek nem tudnak majd ellenállni a látogatók.

Miért fontos a szövegírás?

A szövegírás egyfajta marketing. A szöveged adja el a terméked.
Ez ragadja meg a vevőd figyelmét, ebből kap információt a szolgáltatásodról, és ez fogja meggyőzni, hogy a kasszáig meneteljen.

Ha nem jó a szöveged, akkor hiába van dizájnos weboldalad, csúcsszuper terméked, nem mész vele semmire.
Szövegíróink segítségével nem lesz számodra lehetetlen! A szolgáltatásod új értelmet nyer, ha megfelelően hirdeted!

TUDJ MEG TÖBBET!

HOGYAN TOVÁBB?

Miért lehet szükséged szövegíróra?

Milyen szövegeket írunk?

Ezek mellett saját kérésedre is nyitottak vagyunk!

TALÁLJANAK RÁD AZ ÜGYFELEID

Az első lépés

Az első lépés egy mélyinterjú. Az interjú során megbeszéljük, hogy mi a célod, honnét hová szeretnél eljutni. Mi a számokban hiszünk, és hosszútávra tervezünk!

A varázsrecept

Jöhet a megoldás keresés, amikor kifejlesztjük a számodra megfelelő varázsreceptet.

Step-by-step

Tartalmi naptár alapján dolgozunk, ami azt jelenti, hogy minden hétre megkapod a várható bejegyzéseket.

Heti megbeszélés

Hetente egy megbeszélést tartunk, hogy szövegíróink a leghatékonyabban tudjanak dolgozni.

Ügyfélfogadás

Neked ez után nincs más dolgod, mint fogadni az elvarázsolt ügyfelek megkereséseit.

SeekPng.com laptop mockup png 416406

Nekik már sikerült!

hacktify_ss

HACKTIFY

A Hacktify ötlete három jóbarát fejéből pattant ki, akik először szabadidejükben kezdtek el foglalkozni a vállalat megalapításával.

Tovább olvasom »