
A tökéletes céges weboldal felépítése: ezt ne hagyd ki soha
Jó weboldal-szerkezetet építeni csak úgy lehet, ha gondosan megtervezed, a funkciókhoz és célokhoz igazítod a struktúrát, amikor a weboldal felépítése kialakul. Ehhez egyszerre kell egy
Jó weboldal-szerkezetet építeni csak úgy lehet, ha gondosan megtervezed, a funkciókhoz és célokhoz igazítod a struktúrát, amikor a weboldal felépítése kialakul. Ehhez egyszerre kell egy
A céges weboldal készítés nem olyasmi, amit megold egy hétvégén a kolléga, aki a Facebookra posztol délutánonként. Legalábbis akkor, ha komolyan veszed. Akkor ugyanis komoly
Számos cégnek fejtörést okozott megbirkózni a koronavírus-járvány okozta gazdasági és műszaki kihívásokkal: a cégek elszigetelődtek az ügyfelektől, a luxus és szórakozás háttérbe szorult és a
Egy gyönyörű design a weboldalnál tekinthető modern kori művészetnek. A legtöbb cég viszont nem vesz magának műalkotásokat. Eredményeket akarnak, márkaismertségben, érdeklődőkben és végtére is pénzben
A Need for speed egy méltán népszerű videójáték volt, sokunkat ültette a 2000-es évek elején a virtuális volán elé. Az nyert benne értelemszerűen, aki a
A jelenlegi nehéz helyzetben egyre több vállalkozót látok, hogy a cégét futólépésben online térbe helyezi át. A trénerek online képzéseket csinálnak (még a boxedzők is),
A weboldal szöveg írása témát kezdjük két egymásnak első pillantásra ellentmondó állítással, amelyeket szembeállítok egymással. A piros sarokban Donald Miller a Storybrand üzleti és online
Annak idején sokkal kevésbé kellett más iparágaból jövő innovátorokkal, teljesen más cégméretekkel vagy éppen más országokkal versenyeznie a cégeknek. Most a hotelláncok az egyetlen hotelszoba
A weboldal látogatókat ki kell szolgálnunk. Az online üzlet leegyszerűsítve, hogy minél több látogatót terelsz a honlapodra, hogy aztán minél nagyobb arányban vásárlók legyenek belőlük.
Ahogy az örmény vándorköltő Dzsivani mondta egyik versében “jönnek és tovatünnek”. Az új webdesign trendek is jönnek és tovatünnek, hogy aztán a régi tornaórák nosztalgiáját
Vállalkozó vagy és a szabad óráidat blogírással ütnéd el? Dehogyis. Már a kérdés is rossz. Persze beszélhetünk az önkifejezés fontosságáról, akár még annak hasznáról is,
Annak idején az egyik kedves ismerősöm irányította hozzám annak az iparági sztenderdnek számító cégnek a tulajdonosait, akik többek között például a Facebook campusának építésében is
A weboldal indítást koordináló Houston már nulláig számolt, a webes űrhajó kilőve, izzik a levegő, már válnak le az üzemanyagtároló rakéták és épp a webes
Weboldal bevétel kalkuláció bevezetés Egy weboldal indítás vagy megújítás projektnél mindig felmerül a kérdés, hogy milyen haszna van gazdasági értelemben egy új weblapnak. Ez a
Egy sikeres online üzlet felépítése és a weboldal konverzió legtöbbeknek igazi varázslatnak, a modernkori alkímia egyik fajtájának, de legalábbis emberfeletti teljesítménynek tűnik. Ez a bejegyzés
Sikeres és sikertelen weboldalak design hozzáállása Az a bejegyzés bemutatja, hogy a weboldal design tervezés során milyen különböző hozzáállásokkal közelíthetjük meg ezt a feladatot. Ha
Útmutató vállalkozóknak és cégvezetőknek a sikeres üzleti weboldalak készítéséhez A legtöbb weboldal veszít Egy vállalkozásnál a céges weboldal készítés egy igazi kétélű fegyver, nehéz, fáradságos
Mikor jó ötlet a weboldal indítás? 4 előfeltétel a sikerhez Ebben a cikkben arra a témára keresem és remélhetőleg meg is adom a választ, hogy
A weboldal indítás árának misztikuma Ez a cikk azért készült, hogy a vállalkozó képbe kerüljön azzal, hogy milyen anyagi vonzatai vannak a különböző szintű weboldalak
A weboldal képek előnye, agyszabály #1 A tudományosan használt weboldal képek nagyban segítenek azt a terméket vagy szolgáltatást bemutatni, amelyet a látogatóidnak be szeretnél mutatni.
A webfejlesztő és ami mögötte van Mivel egymás között vagyunk, így nem kerülgetem a forró kását. A weboldalad elkészítésénél vagy megújításánál a sanszos papírforma, hogy
Vajon a látogatók értik a weboldalunk tartalmát? A következő bejegyzésből megtudhatod, hogy hogyan lehetünk biztosak abban, hogy a felhasználók megértik a termékünk vagy szolgáltatásunk lényegét