Üzleti weboldal: lenni vagy nem lenni? Ez a kérdést nemcsak Hamlet teheti fel magának, hanem egy szendvicsező tulajdonosa, a sarki…
Ha megtehetnél ma egy dolgot a weboldalad sikerességének érdekében, mi lenne az? Ha a válaszod az volt, hogy: “ Szórólapokat…
A céloldal alapvetően olyan, mint a Tinder-profilod. Csak néhány másodperced van arra, hogy valaki ne csúsztasson balra, és a lehető…
Éva izgatottan huppan le a székbe. Behozza a Google keresőt, aztán elkezdi bőszen pötyögni a szavakat, kifejezéseket. Nem kell túl…
Létezik egy terület, ahol valószínű, hogy neked is fejlesztened kell a weboldalad használhatóságát. Talán még csak most kezded a digitális…
Te foglalkozol mások véleményével? Rosszul teszed, ha nem. De várj, pontosítunk: cégvezetőként, vállalkozóként fontos számodra az ügyfelek véleménye? Na ugye….
A szövegeid semmit nem érnek… Mielőtt még tárcsáznád egy balkáni bérgyilkos számát, hadd folytassam a mondatot! …ha nem rendelkezel kifogástalan…
A SEO kapcsán 100-ból 99 embernek a Google ugrik be. Érthető, ha épp logikai gondolatbuborékok közepette matematikai számításokat végzel magadban,…
Sajtó reflektorfényében. Talán te is erre vágysz vállalkozóként? A PR lehetőség, hogy növeld a márkaismeretséged, nagyobb vásárlási és konverziós hullámokat…
Mit válaszolnál erre a kérdésre: Szeretnéd, hogy a vállalkozásod ismertsége, hitelessége, megbízhatósága növekedjen? Ha nemmel válaszolsz, akkor nyilván gigasikerekkel büszkélkedő…
Mit tartalmaz egy online marketingstratégia? És mi van akkor, ha neked még mindig nincs ilyen? Alapos tervezés nélkül értékes lehetőségek…
20 marketingeszköz, amit bárcsak ismertél volna a vállalkozásod elindításánál Melyek a leghatékonyabb offline, online és digitális marketingeszközök? Ez attól függ….
Kétféle ember létezik, akit érdekel és akit még nem, de fog ez a bizonyos „internetes marketing dolog”. Ma az online…
Talán úgy érzed, hogy eddig minden döccenővel szemben sikerrel vetted fel a harcot, ezért évek múltán is ugyanazokat az eszközöket…
Az e-mail a modern üzleti élet része. Egyhamar nem megy sehova. A tévhitekkel ellentétben a hírlevél lehet az egyik legértékesebb…
Hintaló a mindennapi vállalkozói élet, pedig stabil székre volna szükséged? Akkor minden időknél jobban szükséged lesz a tudatos marketingkommunikációra, az…
Létezik a lead-generálásnak egy gyakran elhanyagolt fajtája, amely úgy suhan el a figyelmünk mellett, mint egy fénysebességű galaxis járó. Pedig…
Rezsi, infláció, recesszió. Válság van. Remélhetőleg csak a világban és nem a vállalkozásod önbizalmának rendszerében. Egy túlélőteszten veszel részt, ide…
Egyetlen visszajelzés sem található a weboldaladon a (korábbi) ügyfeleidtől? Nem tudni hányan használják az előfizetésed? A vállalkozásod adatai számodra unalmasak?…
Inflációs környezetben a marketing „nem értésének” luxusát a sikeresek sosem vállalják be – azaz számukra nem létezik! Mit tegyünk digitális…
Meglepődnél, ha azt mondanám, könnyen és észrevétlenül segíthetsz a vásárlóidnak meghozni döntéseiket azzal, hogy a viselkedésüket tudatosan befolyásolod? Azzal, hogy…
Adatvezérelt szövegírás. Mit mond neked ez a kifejezés? A mesterséges intelligencia szövegírói gondoskodnak az időigényes, hétköznapi „rabszolgamunkáról”, mert számos vállalkozó…
Mi az a brand és miért fontos? A brand nem az, amit magunkról mondunk, hanem az, amit mások mondanak rólunk….
Összegyűjtöttük neked a legnyomósabb érveket a videómarketing mellett, ha ódzkodnál a tartalommarketing eme eszközétől. Rögtön bedobnék két érdekes infót: egy…
Alakítsd velünk előnnyé a változásokat a vállalkozásodban a digitális transzformáció idején is.
© 2025 Minden jog fenntartva